REJESTRACJA


Zapomniałem hasła. Co teraz?

W przypadku gdy zapomnisz hasła do swojego konta, kliknij w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Czy muszę się rejestrować żeby zrobić zakupy?

Nie. Posiadanie konta nie jest konieczenie aby zrobić zakupy w sklepie internetowym Step2Health.  Zakupów możdna dokonać bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym Step2Health?

Aby dokonać rejestracji należy kliknąć napis "REJESTRACJA" i następnie "Stwórz konto". W następnym kroku należy podać adres e-mail i wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

ZAMÓWIENIA


Jak złożyć zmówienie?

Proces składania zamówienia jest bardzo łatwy i prosty!

Krok 1: Znajdź produkt
Przejdź na stronę główną sklepu i znajdź produkt.W tym celu skorzystaj z wyszukiwarki lub przejdź na zakładkę "PRODUKTY" 

Krok 2: Dodaj wybrany produkt do koszyka.
Użyj przycisku "Do koszyka" aby przejść do procesu zakupowego.
Jeżeli chcesz kontynuować zakupy, kliknij w przycisk " Kontynuuj Zakupy" znajdującego w dole okna 1 kroku zakupowego. Do zakupów możesz przejść w każdej chwili, klikając w ikonę koszyka dostępną na górnym pasku menu.

Krok 3: Uzupełnij proces zakupowy
- zaloguj się lub zrób zakupy bez rejestaracji
- wybierz sposób dostawy i płatności,
- uzupełnij dane do wysyłki i dane kontaktowe,
- sprawdź swoje dane i potwierdź zamówienie

Krok 4: Gotowe!
Na podany w procesie zakupowym adres e-mail wyślemy wiadomość potwierdzającą zakupy wraz z niezbędnymi informacjami potrzebnymi do zakończenia transakcji. Od tej chwili będziemy informowali Cię o kolejnych etapach Twojego zamówienia, aż do momentu wysłania wiadmomości z numerem listu przewozowego.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Nie. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową lub telefonicznie. Jeśli paczka nie została wyslana informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki i anulowanie zamówienia.

Czy mogę w zamówieniu coś zmienić?

Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego STEP2HEALTH nie ma możliwości modyfikacji przez klienta zamówień już złożonych. Może tego dokonać jedynie pracownik Działu Obsługi Klienta w sklepie.
Można anulować zamówienie wysyłając na adres bok@step2health.pl maila z informacja o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie jeszcze raz z poprawnymi danymi. "Niechciane" zmówienie zostanie anulowane.

Jak wygląda przygotowanie przesyłki?

1. Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej.
2. Po opuszczeniu sortowni, uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.
Ważne!
Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć ok. 24 godzin od momentu wysyłki, a w wyjątkowych przypadkach nawet 48 godzin, aby link do strony śledzenia przesyłki zaczął działać.

Jak sprawdzić dostępność towaru?

Każdy nasz produkt oznaczony jest informacją o dostępności i o czasie wysyłki. 
Większość produktów posiadamy we własnych Centrach Dystrybucyjnych dlatego wysyłamy je w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia przy płatności gotówką za pobraniem, lub od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Zamówienia  wysyłane są tylko w dni robocze. Wszystkie produkty posiadają oficjalną gwarancję producenta oraz zawierają instrukcję obsługi w języku polskim.


Jeśli masz jakieś pytania dotyczące dostępności towaru, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz 8:00-16:00, pod numerem telefonu +48 736 254 032

Czy mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonaranym?

Nie. Step2Health jest sklepem internetowym i nie posiada ani jednego punktu stacjonarnego.   

Czy mogę sprawadzać status mojego zamówienia?

Tak. Jednak ta opcja zarezerwowana jest tylko i wyłącznie dla zarejestrowanych klientów. Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień. Ponadto wszyscy klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia lub o jego anulowaniu. 


WYSYŁKA I DOSTAWA


Czy zmówiony produkt może być wysłany jako prezent? 

Nie. Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Jednak możemy wysłać paczkę pod adres inny niż wskazany w procesie rejestracji - np. osoby, kóra ma być obdarowana. 

Czy mogę odebrać towar osobiście w siedzibie firmy?

Nie. Sklep nie oferuje usługi odbioru własnego w siedzibie firmy ani w żadnym punkcie odbioru. Produkty dostaraczane są do klientów tylko za pośrednictem firm przewozowych.

Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/Poczta Polska) Zasady naliczania opłat najlepiej zobrazuje tabela, kóra pojawi się w 3 kroku procesu zakupowego.


PŁATNOŚCI 


Jakie sa sposoby płatności?

Płatności można dokonywać na dwa sposoby:
- gotówką przy odbiorze
- on-line prze serwis płatności on-line Pay U 
- tradycyjnym przelewem bankowym na adres:

Step2Health Sp. z o.o.
ul. Kazimierza Wielkiego 53/13
64-920 Piła

Nr konta:
ReRaifeissen POLBAN
70 1750 0012 0000 0000 3883 0562

Co zrobić jeśli została wybrana płatność on-line a nie dokonano wpłaty środków?

Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.


WYMIANY I ZWROTY 


W jakim terminie następuje zwrot pieniędzy za zwracany towar?

Po fizycznym przyjęciu przez Dział Obsługi Klienta zwracanego towaru zwrot pieniędzy odbywa sie ZAWSZE na konto wskazane przez klienta w formularzu zwrotu. 

Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

Nie, nie ma takiej mozliwości. Sklep Step2Health nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę przed odesłaniem na wskazany w Formularzu Zwrotu należy uprzednio opłacić. 

Czy mogę oddać towar bez podania przyczyny?

Każdy Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny:

-  w odniesieniu do zakupu towarów przecenionych – objętych jakiegokolwiek rodzaju  promocją lub przeceną – w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

-  w odniesieniu do zakupu wszelkich innych towarów – nieobjętych promocją lub przeceną - w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

W celu Odstąpienia Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu od umowy, wysłanego tradycyjną pocztą lub drogą elektroniczą.  Wzór formularza dostępny jest w zakładce ODSTĄPIENIE OD UMOWY. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres: bok@step2health.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu od umowy.  

Prosimy o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z dowodem zakupu np. paragonem, fakturą VAT lub innym dowodem zawarcia transakcji (np. potwierdzenia płatności kartą czy wyciągu z konta), nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawca o Odstąpieniu, niezależnie od wybranego sposobu złożenia oświadczenia o Odstąpieniu

W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

Sklep Internetowy daje sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


REKLAMACJE


Jak postępowaćm jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Reklamacja towaru może nastąpić tylko i wyłącznie ze względu na wadę fizyczną produktu, która polega na niezgodności z umową rzeczy sprzedanej przez sklep Step2Health lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedającego
Step2Health Sp. z o.o.
ul. Mieszka I 27, p.108
62-200 Gniezno

Do odsyłaneg towaru Klient zobowiązany jest o dołączyć paragonu fiskalny lub fakturę VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania razem z towarem oraz drogą elektroniczną na adres bok@step2health. Klient zalogowany ma możliwość złożenia formularza zwrotu elektronicznie poprzez formularz dostępny na jego koncie klienckim. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 30 dni  licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.