REKLAMACJE


Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane produkty były najwyższej jakości, a zakupy w naszym sklepie zawsze satysfakcjonujące.
Jeśli jednak zdarzy się, że zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu zakupionych produktów, proponujemy poszukać przyczyn zaistniałego problemu i podjąć próbę jego rozwiązania, zanim jeszcze zdecydujesz się na dokonanie zgłoszenia reklamacji. Upewnij się, czy produkt został złożony i podłączony zgodnie z załączoną do niego instrukcją montażu/obsługi. Być może wskaże ona możliwe sposoby rozwiązania napotkanych problemów.

Zalecamy także sprawdzenie wszelkich informacji dostępnych na stronie internetowej producenta/dystrybutora lub forum użytkowników. Cenne podpowiedzi na tych stronach, prowadzące do rozwiązania problemów eksploatacyjnych, najczęściej zawierają takie działy jak:
  • najczęściej zadawane pytania przez użytkowników,
  • wykrywanie i usuwanie usterek,
  • warunki eksploatacji
  • dane techniczne,
  • porady.


Jeśli wymienione wskazówki są niemożliwe do podjęcia lub nie przyniosą zadowalających rezultatów, prosimy o kontakt z:

  • Autoryzowanym Serwisem Producenta 
  • Działem Reklamacji Step2Health bok@step2health.pl


Podstawowe zasady jakimi się kierujemy znajdą Państwo w naszym Regulaminie, który można sprawdzić na stronie sklepu.

Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest :

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu,
Delegatura w Pile
ul. Dzieci Polskich 26,
www.poznan.wiih.gov.pl